Lodovica nadal gna dalej bez zatrzymania. Od jakiegoś czasu pracuje nad kolejną płytą, ale tym razem przyszedł czas na sesje! Chcecie zobaczeć jak wyszła Lodo? Zapraszam do posta!...
Niektórzy z fanów jakże i nieznających Lodo krytykowali ją za to że..
Na sesji ,,nawalili'' jej zbyt dużo makijażu. Oceńcie sami...
Otóż w małej części się zgodzę że to nie jest dobrze na cere, ALE! Jest jedno ale!
Ta sesja miała taka być. Widzicie że Lodovica przypomina jak jedna z jakiś lalek, ale jak dla mnie wygląda ślicznie. Ona tego makijażu nie wybierała.
Niektórzy wręcz potrafili skrytykować jej stroje. Jak dla mnie? Stroje genialne! Lodovica w tej sesji jest genialna! Jej postawa wygląd. Rozumiem każdy może mieć swoje zdanie.
Dajmy na przykład taką Selene [nie obrażam jej bo jestem jej fanką :)]
Może nie wygląda jakby tu miała dużo makijażu ale uwierzcie że być może ten jej makijaż jest o wiel wiele większy od Lodoviki :) Oczywiście nie jest to hejt ponieważ uwielbiam Selene no ale to nie o niej post :) Wracając do Lodo...
Jak dla mnie to jedna z najlepszych jej sesji. Postawa, stroje, wyraz twarzy czy makijaż sa genialne ♥
Nie oszukujmy się. Post nie był przygotowany a napisałam go z racji tego że chciałam być na bieżąco ale i tak nie wyszło z racji tego że jestem w 1 gim :) Mam nadzieje że dla jednego posta mnie nie opuścicie:) Licze na wasze komentarze i opinie na temat tej Sesji dla magazynu ,, Velvet''.








Mi się osobiście sesja niesamowicie podoba :)
OdpowiedzUsuńMyślę jednak, że to nie zasługa makijażu a photoshopa ;p
Co do postu - nie myśl, że jest zły - bo tak się nie dzieję.
W końcu przygodę z blogerem nie dawno rozpoczęłaś, co nie zmienia faktu, że strasznie miło mi się czyta Twoje informacje ;D
A teraz mykam i buziaczkii ;*